Els municipis valencians que formen part del projecte europeu LOCAL4GREEN, liderat per la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, s’han reunit a la seu de la FVMP amb l’objectiu d’avançar en els treballs de disseny i implementació de polítiques fiscals locals que promouen l’ús d’energies renovables. En aquesta reunió, coordinada per la vicesecretària de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) i alcaldessa de Godella, Eva Sanchis, juntament amb tècnics de la mateixa FVMP, ha servit per a donar una nova espenta a d’aquest projecte europeu. LOCAL4GREEN és una iniciativa europea, liderada per la FVMP, que té com a objectiu donar suport a les autoritats locals a definir i implementar polítiques fiscals innovadores dins de l’àmbit municipal, destinades a promoure fonts d’energia renovables tant en el sector públic com en el privat. Els municipis valencians que participaran a les seran Muro, Dolores, Pedreguer, Godella, Almussafes, Xeresa, Alfàs del Pi, Altea, Callosa d’en Sarrià, Aldaia i Benagéber.

“Continuem treballant en aques projecte que sota una visió europea i amb el marc de l’arc mediterrani és molt important per aprofundir, des de les polítiques fiscals locals, en matèria d’eficiència enegètica als nostres pobles i ciutats”, ha assegurat Eva Sanchis.

El projecte LOCAL4GREEN es desenvolupa en el marc del projecte Interreg MED que potencia la cooperació a l’àrea de la Mediterrània i que cerca el creixement sostenible de l’entorn mediterrani mitjançant pràctiques innovadores i l’ús raonable dels recursos. El projecte LOCAL 4GREEN es desenvolupa des de novembre de 2016 i tindrà un recorregut fins a abril de 2019 amb la participació d’entitats de diferent caire de Malta, Grècia, Itàlia, Eslovènia, Xipre, Portugal, Albània, Espanya i Croàcia.