El vicepresident de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies i Alcalde Sagunt, Quico Fernández, ha instat a la ciutadania del País Valencià a eixir al carrer per tal de reivindicar el Corredor Mediterrani – Cantàbric, una infraestructura que considera de suma importància per al futur del País Valencià. “No estem parlant de política, ni d’ajuntaments, ni de diputacions, ni de sindicats ni empreses, estem parlant de persones. Este corredor genera riquesa, benestar i llocs de treball, per tant, li pot solucionar la vida a moltes persones, per això demanem a tota la ciutadania que assistisca a la gran manifestació del 7 d’octubre a València”. Ha declarat Fernández.

La manifestació, que tindrà lloc diumenge el 7 d’octubre a València i que partirà de l’Estació del Nord a les 11.00 hores i finalitzarà en la Plaça de la Verge, busca el recolzament social i institucional a aquesta infraestructura.

Per al Vicepresident de l’FVMP és vital unir la plataforma logística més important del sud d’Europa i el principal aeroport de càrregues d’Espanya (Saragossa) amb el primer port de mercaderies del Mediterrani (València), ja que generaria un gran creixement en el sector turístic i comercial pel volum de passatgers que podria desplaçar. “Estem davant d’una reclamació justa, tenim tota la raó de la nostra part. Mereixem tota l’atenció per part del govern espanyol i esperem que canvie la seua proposta a Europa perquè incloguen esta xarxa ferroviària de la qual depèn gran part del futur de les persones i del País Valencià”, ha manifestat el vicepresident de l’FVMP.