Quico Fernàndez, vicepresident de la FVMP i alcalde de Sagunt, i Eva Sanchis, vicesecretaria de la FVMP i alcaldessa de Godella, junt al president i secretaria general de l’entitat, Ruben Alfaro i Vicent Gil, s’han reunit al Palau del Borja amb el president de Les Corts Valencianes, Enric Morera.

Durant la trobada des de la FVMP s’ha volgut donar a conéixer a Enric Morera la campanya que s’ha llançat des de l’entitat amb l’objectiu de fer una defensa de la millora del finançament local per a encarar amb millor eficència els serveis que les entitats locals presten a la ciutadania. Per altra part, també s’ha demanat que es tinga en compte als municipis i el seu punt de vist quan al parlament valencià es tracten i debaten temes relacionats amb els Ajuntaments.

El president de Les Corts,  s’ha compromés amb l’actual direcció de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) a fer participar el municipalisme valencià quan es tracten textos legislatius que afecten directament a les entitats locals al parlament.