El Palau-Castell de Betxí ha acollit la reunió ordinària de la Junta de portaveus de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), seguint la seua ruta itinerant per diverses localitats del País Valencià.

Entre d’altres assumptes, es va donar compte de diversos models d’ordenances de soroll i vibracions, de l’auditoria de la FVMP 2015-2018 i dels Premis de bon Govern 2018. Així mateix, s’han dut a debat les mocions sobre el Corredor Mediterrani, sobre les Dessaladores, presentades per Compromís. A més a més, la vicesecretària general de l’FVMP, Eva Sanchis, ha donat compte de les xifres de formació de l’entitat.

Per la seua part, Alfred Remolar, alcalde de Betxí i portaveu de Compromís a l’FVMP, ha posat de manifesta la seua satisfacció “per haver acollit als funcionaris i representants polítics al nostre poble” i ha actuat de guia improvisat per mostrar-los tots els indrets del monument renaixentista.