Diferents alcaldesses i alcaldes de Compromís han participat a les II Jornades de Municipis d’Interior celebrades enguany al Municipi de Cofrents. Aquestes jornades, que organitza per segon any consecutiu la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, tenen com a objectiu primordial posar damunt la taula les problemátiques més comunes dels municipis d’interior del País Valencià.

Quico Fernàndez, vicepresident de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies i alcalde de Sagunt, ha estat l’encarregat de presentar i moderar la taula redona sobre polítiques sectorials en les àrees de govern de la Generalitat Valenciana i que afecten als municipis d’interior. En aquesta taula també ha participat el secretaria autonòmic de sanitat, Narcís Vázquez. Durant les jornades es va fer palesa la importància del turisme d’interior valencià com un element dinamitzador de zones on les activitats econòmiques solen reduir-se a l’agricultura o la ramaderia.

A les jornades, a més a més de Quico Fernàndez i  Narcis Vázquez, han participat representant a Compromís Assumpta Domínguez, alcaldessa de Potries, Joan Miquel Garcés, alcalde de Xaló, Anna Délia Gisbert, alcaldessa de Benilloba, Mario Mira, alcalde d’Otos i Domingo Tolós, alcalde de la Jana i Josep Manel Francés, alcalde de Vilafranca.