La vicesecretaria general de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Eva Sanchis, s’ha reunit amb Daria Terráez, directora general Relacions amb la Unió Europea i l’Estat juntament amb el secretaria de la FVMP, Vicent Gil.

La trobada ha tingut com a objectiu impulsar el municipalisme i vincular els ajuntaments valencians amb les polítiques actives de millora de l’administració local impulsades des de Brussel·les.

La reunió, a la que també ha assistit el cap de Gabinet de Compromís a la FVMP, Tomás Ferrandís, ha estat basada en millorar l’accés dels municipis valencians en la demanda dels fons i ajudes de la Unió Europea per a millorar el finançament dels ajuntament valencians. Des d’ambdues institucions s’ha valorat molt positivament la necessitat d’augmentar els trasvassament d’informació i de crear equips multidisciplinars per a fer arribar les ajudes europees als pobles i ciutats valencianes.